Obserwatorzy

sobota, 16 marca 2013

Catrice Wiosna/ Lato 2013 -kolorowy zawrot glowy

Bylam dzis w drogerii Müller,krazylam miedzy polkami bez celu,chociazby oko nacieszyc ta masa wiosennych kolorow.Znow sie obkupilam,ale to pokaze Wam w nastepnym poscie,a teraz chce Wam zaprezentowac nadchodzaca edycje kolorowki Catrice na oczekiwane przez nas od dawna cieplejsze pory roku.Sorry za jakosc zdjec no ale to tylko sfotografowana ulotka :
Producent obiecuje:
106 nowych blyszczacych kolorow dla swiezego i inspirujacego wygladu.
Yhm...bardzo jestem ciekawa co znajde na polkach przy kolejnej wizycie w tej drogerii.Po malym buszowaniu po ich stronie internetowej mam juz wielu faworytow.Zobaczcie jaka gama kolorow.Od lakierow poczawszy:


Nowosci cieni do oczu


Make up
Kremy BB

Papierki matujace

Krem kamuflujacy w 4 odcieniach

Po prostu raj na ziemi...Bardzo polecam Wam strone internetowa Catrice by chociaz nacieszyc oko i zapoznac sie bardziej z ich nowymi produktami.Ja jestem oszolomiona...Juz nie moge doczekac sie kolejnych zakupow....Aaaaaaaaaa.....wariacji mozna dostac.Obledu wrecz!!!
Co sadzicie kochane???
I jeszcze jedna fotka zrobiona dzis w Müllerze-kolekcja Essence...Kociokwik w mozgu mi sie zrobil od tego patrzenia

6 komentarzy:

  1. Ale super się wszystko prezentuje a barwy lakierów do paznokci sa powalające!!!
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Catrice na wiosnę prezentuje się kolorowo. Muszę dorwać jakiś lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię cienie Catrice i kredki Smokey Eyes z pędzelkiem do rozcierania....Lakierów jeszcze nie miałam, może skuszę się na któryś z nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery są piękne ;) no i ciekawi mnie krem kamuflujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory lakierów śliczne ! :)

    Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...