Obserwatorzy

piątek, 10 sierpnia 2012

Balea- Sorbet do mycia ciala Mango & vanilia

Zapewne niejedna z Was slyszala juz o sorbetach do mycia ciala. Ja wczesniej tylko slyszalam o takich produktach do czasu kiedy sama nie natrafilam w drogerii DM na jeden taki.
I dzisiaj po kilku juz uzyciach chcialabym Wam go przedstawic.
Czyz nie wyglada pieknie??? Taaak...Opakowanie jest wspaniale-typowo wakacyjne


Kilka slow od producenta
Delikatny, nawilżający żel o cudnym letnim zapachu dojrzałego mango i wanilii. Zawarty w nim wyciąg z olejków roślinnych utrzymuje wilgoć a specjalna formuła sprawia, że skóra staje się niezwykle nawodniona.
Przeznaczony do codziennej pielęgnacji dla wszystkich rodzajów młodej skóry.

poj.200 ml



AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, ACRYLATES COPOLYMER, GLYCERIN, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, SODIUM CHLORIDE, PARFUM, CITRIC ACID, XANTHAN GUM, SODIUM HYDROXIDE, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, COCO-GLUCOSIDE, POTASSIUM SORBATE, PHENOXYETHANOL, SODIUM BENZOATE, BENZYL ALCOHOL, BENZOIC ACID, DENATONIUM BENZOATE, TOCOPHEROL, CI 15510


Moja skromna opinia
Konsystencje ma rzadka, wrecz lejaca. Zapach jest bardzo, bardzo slodki, faktycznie wyczuwalne jest mango,ale wanilia jakos przy nim zanika.Zapach bardzo egzotyczny.Az chcialoby sie go zjesc.Mnie osobiscie zapachem baaardzo przypomina lody ( ale sama nie wiem jakie)
Sorbet spelnia swoje zadanie - myje. Tylko cos slabo sie pieni gdy uzywam tylko rak do mycia,dopiero na gabce daje rade. Potrzebna jest spora ilosc produktu do umycia calego ciała.Ale juz w czasie kapieli wyczuwa sie jak delikatna i gladka jest po nim skora.Dobrze pachnacy produkt do mycia i tylko tyle.Tylko jego zapach tak naprawde najbardziej mi sie w nim podoba.Chociaz czuc go tylko po otworzeniu opakowania i w trakcie kapieli.Po wytarciu ciala recznikiem juz jest niewyczuwalny.
Opakowanie praktyczne,latwe w uzyciu,tubka raczej z miekkiego tworzywa,wiec nie bedzie problemu z wycisnieciem produktu do samego konca.Prawdopodobnie ponownie go nie zakupie,bo nie zrobil na mnie jakiegos oszalamiajacego wrazenia.

5 komentarzy:

  1. opakowanie jest poprostu magiczne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sorbety, do mycia ciała jednak jeszcze sorbetu nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie świetne :) Ja jeszcze nie miałam zadnego sorbetu ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam wiele opini że to buble ;/

    OdpowiedzUsuń

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...